Система Orphus
Звернення - найкращий спосіб порозумітися з владою

Звернення — найкращий спосіб порозумітися з владою

Звернення - найкращий спосіб порозумітися з владою

фото з відкритих джерел

Чи чують вас, ваші пропозиції чи зауваження органи державної влади чи місцевого самоврядування? А чи знаєте ви як заохотити їх вас не тільки почути, а й активно співпрацювати з громадою? Найкращим виходом є звернення. Тож, у цій статті ми поговоримо про те як і куди звертатися з зауваженнями, пропозиціями і зверненнями.

Звернення громадян до владних органів чи органів місцевого самоврядування може подаватися в усній формі або письмовій. Звісно, що письмове звернення є більш дієвішим способом вирішити питання, які виникли у вас до певної установи. Ви можете написати і подати його самостійно або певним колективом. Якщо ж питання стосується, наприклад, перейменування вулиці саме колективне звернення стане дієвим у цьому процесі.

Треба зазначити, що існують різні види звернень:
— пропозиція — у цьому звернення громадяни можуть викласти рекомендації чи поради певним установам чи владним органам щодо вирішення різних суспільних проблем чи питань;
— заява(клопотання) — це звернення-прохання щодо захисту прав та інтересів громадян, поліпшення умов життя або повідомлення про існуючі проблеми;
— скарга — це звернення, у якому викладені вимоги до певних установ чи органів про захист закріплених законодавством прав.

Щоб подати звернення для вирішення питань, що вас цікавлять або турбують треба, насамперед, вирішити до компетенції якого органу державної влади воно належить, а після визначення чітко знати повну назву організації та прізвище, ім’я, по батькові її керівника.

Для написання звернень існує певна форма:
у правому кутку аркушу треба вказати кому воно подається і від кого( треба також вказати місце проживання та телефон або електронну пошту).

Нижче, посередині аркушу пишемо слово «Звернення», а потім з абзацу викладаємо прохання, скарги чи клопотання. Після цього — зліва треба вказати дату подачі звернення, а справа — ставимо підпис. Рекомендуємо писати заяву у двох екземплярах, або робити копію.

При подачі звернення особа, яка його приймає має завірити печаткою, номером і вказати на ньому дату(для досконалішого завірення факту подачі поставте печатку, номер документа та дату і на другому, своєму, зверненні).

Пам’ятайте, що звернення розглядається та вирішують викладене у ньому питання терміном не більше 1 місяця. Керівник установи, у яку ви подали звернення повинен повідомити вас, якщо протягом цього місяця, якщо викладене вами питання у зазначений термін вирішитися не можу і вказати необхідний час для вирішення. Але термін вирішення проблем, які ви порушили у зверненні не повинен становити більше 45 днів! Якщо ця вимога не виконана — ви можете сміливо звертатися до прокуратури.

Це закріплено у Законі України «Про звернення громадян» від 2 жовтня 1996 року.

Команда інформаційного сайту «podgorodnoe.in.ua» щиро сподівається, що проект «Інформуємо-активізуємо» принесе вам користь! І ця стаття допоможе читачам вирішити наболілі проблеми!

Автор: В.Серебрянська

 

Новини від партнерів

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Перейти к верхней панели