Система Orphus

Якість послуг, що надаються громадським транспортом у Підгородному

 

Мешканець міста провів аналіз фіксаціії порушень. 

За рішенням громадських зборів, що проводились 20 січня 2017 року у міській раді за участі міського голови Кузьменко Г.В., депутата міської ради Зеленого, представників ПАТ «Північтранс» та громадськості проводиться фіксація порушень у якості надання послуг з пасажирських перевезень , що надає ПАТ «Північтранс» та ПАТ «АТП 11205».

Фіксація  почалася з 21 січня 2017 року і продовжується  надалі зусиллями громадськості, проводиться фото-та відеофіксація порушень. Факти порушень, які були виявлені, опубліковані в мережі Інтернет, та направлені відповідним державним органам та органам місцевого самоврядування. На виявлені факти порушень складалися акти. 

Факти системних порушень, які були виявлені, та зафіксовані:

Правила надання послуг пасажирського автомобільного транспорту
(Постанова Кабміну від 18.02.97  року № 176).

Перевізник зобов’язаний:

  • Пункт 145.1 — забезпечувати дотримання персоналом вимог законодавства про автомобільний транспорт та захист прав споживачів.

Враховуючи інформацію, зазначену в паспортах маршрутів, норми та тривалість надання послуг з перевезення пасажирів, водії зазначених перевізників повинні працювати в дві зміни. По факту працюють в одну. Це є грубим порушенням режиму праці та відпочинку водіїв, що має бути доведено до відома Держпраці для притягнення посадових осіб перевізників до відповідальності, та може привести до тяжких наслідків.

Водії допускають системні порушення правил дорожнього руху, були зафіксовані перевищення швидкості, проїзд на червоне світло, зупинки з висадкою пасажирів на перехрестях, також пасажири висаджуються прямо на 2 смузі проїзної частини. До того ж, є факт випадіння пасажира з відкритих дверей транспортного засобу, водій якого почав рух з незачиненими дверима. І по цьому факту на даний час йде збір доказів для притягнення водія до відповідальності. Розмови водіїв по мобільному під час руху транспорту, та розрахунок з пасажирами під час руху взагалі мають постійних характер. Водії не надають на вимогу належну документацію. Водії не завжди надають проїзні квитки навіть на вимогу. Водії — мешканці Підгороднього, взагалі виїжджають на маршрут з власних домівок без будь-якого медичного предрейсового огляду та огляду транспорних засобів механіком.

  • п. 145.2 Вживати заходів до забезпечення безпечної, зручної поїздки пасажирів.

1

Перевізники не забезпечують перевезення пасажирів у повному обсязі. В часи пік виїхати можливо тільки з кінцевих зупинок. На зупинках, що знаходяться всередині маршрутів, люди вимушені пропускати  по 2-3 транспортних засоба (далі Т.З.) поки їм буде надана можливість виїхати.

Пошкоджена обивка сидіннь, ремонт не виконується. Відірвані спинки та відірвані сидіння — Т.З. допускаються до виконання перевезень. Саморобна електропроводка, сторонні пристрої підключені не через штатне гніздо, а шляхом скрутки кабелю, що може призвести до пожежі або ураження електричним струмом. Саморобні короби, які заважають і травмують пасажирів. У половини Т.З. відсутні або вимкнені GPS-трекери. Кожен день у часи пік Т.З. йдуть з кількістю пасажирів, що значно перевищує зазначену у паспортах Т.З.. Нормою є перевезення стоячих пасажирів. Для Т.З. марки Спринтер характерно те, що під час руху у час пік водій не має змоги бачити праве дзеркало бокового обзору через пасажирів. Масового характеру  набула несправність ліхтарів освітлення заднього номерного знаку. На лобовому склі у всіх Т.З. присутні сторонні саморобні паперові об’яви з надписом «5гр» або «по городу 5 гр». Слід відмітити що ці об’яви суттєво зменшують водієві огляд дороги під час руху та являють собою кричуще порушення техніки безпеки. У більшості Т.З. відсутні молотки для аварійного розбивання скла. Штатні тримачі просто пусті. Грубо порушуються правила розміщення вогнегасників. Дійшло до того, що їх примотують скетчем до поручнів, або вони мають прострочений термін заправки та перевірки.

  • п. 145.5 та п. 145.6 Видавати водіям та іншим працівникам передбачені законом документи.

Повні комплекти документів у водіїв відсутні. Немає навіть розкладу руху, переліку зупинок, об’яви в салоні не завірені належним чином.

  • п. 145.7 Утримувати транспортні засоби в належному технічному та санітарному стані,   забезпечувати їх своєчасну подачу для посадки пасажирів і відправлення.

Антисанітарія в салонах. Графік руху не виконується, Т.З. подаються несвоєчасно, пересуваються по маршрутах нерівномірно. Водії залишають маршрути разом з Т.З., а резервні Т.З. не надаються. Т.З. марки Спринтер мають пошкоджені двері або замки дверей, двері аварійного виходу (задні) або заблоковані замком, або заблоковані сторонніми предметами.

  • п. 145.10 здійснювати перевезення пасажирів з квитками і пасажирів, яким згідно із законодавством надано пільги щодо плати за проїзд.

99% перевезень здійснюється без квитків на ВСІХ Т.З. Ніхто квитки не надає, не перевіряє. Часто пасажирам пільгових категорій необґрунтовано та брутально відмовляють в праві проїзду, або взагалі, проїжджають повз них, або брешуть, що пільговики вже є та змушують платити гроші. Своїх знайомих та сусідей водії взагалі возять безкоштовно, а дітей, їдучих до школи, якщо вони не в супроводі дорослих, взагалі не помічають.

2

  • п. 145.10 надавати пасажирам достовірну та своєчасну інформацію про найменування зупинок, можливі пересадки, розмір плати за проїзд, тощо.

Цей обов’язок брутально ігнорується, в Т.З. немає навіть переліку зупинок, інформація про тарифи не надається або надається спотвореною.

  • П 145.13 перевізник зобов’язаний забезпечувати попередній, та поточний продаж квитків.

Кондуктори відсутні. Водії забезпечують пасажирів квитками тільки за вимогою та під час руху Т.З. Номінал проїзних квитків не завжди відповідає тарифній сітці, водії по факту оплати за проїзд 7 грн. видають квиток номіналом 9 гр. Зафіксовані масові випадки, коли по факту оплати 9 грн. водії видавали кілька квитків номіналом 9 грн. Присутні квитки взагалі зразка 2010 року.

  • п. 145.16 виконувати вимоги цих Правил, Правил дорожнього руху та правил технічної експлуатації транспортних засобів.

Вимоги Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, Правил дорожного руху, Правил технічної експлуатації транспортних засобів брутально, масово, та системно порушуються перевізниками, та персоналом, який їх представляє.

 

Номери транспортних засобів, що були перевірені: ВН 4219 АА, АЕ 6964 ВК, ВН 4335 АА, АЕ 0026 АА, ВН 0643 АА, АЕ 7725 АО, АЕ 2935АА, АЕ 2169 АА, АЕ 5595 НК, АЕ 4316 АА, АЕ 9737 АА, ВН 4219АА, АЕ 4577АА, АЕ 2311 АВ.

 

Враховуючи факти порушень, які було виявлено, та зафіксовано, Громада міста Підгородне зобов’язує депутатів місцевої ради, кожного, під підпис, ознайомитися з матеріалами перевірки. Через місцеві ЗМІ донести своє бачення ситуації та прийняти рішення щодо невідповідності послуг що надаються ПАТ «Північтранс» та ПАТ «АТП 11205» умовам договорів перевезення та чинному законодавству. Прийняти рішення про звернення до уповноваженого орану ОДА з метою ініціювати розірвання договорів про перевезення у добровільному, досудовому або судовому порядку.

Враховуючи те що дії, та відверта бездіяльність посадових осіб перевізників ПАТ «Північтранс» та ПАТ «АТП 11205», посадових осіб ОДА Дніпропетровської області, Обласної ради Дніпропетровської області, та контролюючих органів призвели до ситуації що склалася, все це може призвести до соціального вибуху. Громада зобов’язує депутатів та Голову міської ради Кузьменко Г.В. направити зібрані матеріали та запити до Адміністрації Президента, Прем’єр Міністра України, Міністерства інфраструктури, Генеральної прокуратури, Державної служби праці, ОДА Дніпропетровської області, Обласної Ради Дніпропетровської області. З метою ініціювати комплексні та рейдові перевірки діяльності  ПАТ «Північтранс» та ПАТ «АТП 11205» та вирішення питання про позбавлення вищевказаних перевізників ліцензій.

Доклад готував Сікора О.М.  ___________                                                                              27.01.2017 р.

До докладу додано додатки у кількості____листів, де жителі м. Підгородне зобовязують  представників влади вжити заходів доїх вимог.

Новини від партнерів

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Перейти к верхней панели