Система Orphus

Як досягти успіху в переговорах?

 

Фото з відкритих джерел Як досягти успіху в переговорах?

Фото з відкритих джерел

Відомий спеціаліст Марк Уілер з проведення переговорів виявив, що йому і всім нам є чого навчитися у звичайного чистильника взуття.

«Я дуже багато дізнався корисного про мистецтво створення переговорів від колеги П. Леві. Колега розповідав мені про великі угоди, котрі йому доводилось укладати,вартістю приблизно у 5 млд $ , керуючи проектом очищеня бостонської гавані. Далі він завідував одним з провідних Бостона госпіталів, де він і придумував ці винахідливі угоди.»

Близько потому П.Леві поділився зі мною своєю історією про чистильника взуття в Нью-Йорку.

У місті Манхеттена, де повно вуличних торговців, які намагаються контролювати за своєю увагою перехожих. В них є лише кілька секунд, аби привернути увагу клієнта до того, як він «пронесеться» повз його. Мій друг був надзвичайно зачарований цією технікою. Чистивши одній людині взуття, він водночас поглядає на проходячих повз людей. Видивляючи нову жертву. Фрази він використовує для кожного різні:

«Ну коли ж ви надумаєте зайнятися своїм взуттям?» 

«Ти її кохаєш? А що ми тоді будемо робити з твоїми черевиками? »

«Ви що,егоїст?! Подумайте перж за все, про своє взуття ».

Пола ілюструє три надзвичайно важливих правила для будь-яких переговорів:

• Ви нікуди не просунетесь, поки не зумієте оволодіти увагою любого співрозмовника. Навіть коли він сидить навпроти, ця людина може думати зовсім не про те, що вам цікаво. Треба вміти правильно підібрати наживку, щоб залучити до розмови з вами.
• Ніколи, навіть при потребі, не задавайте питання, на котрі дуже легко відповісти «ні».
• Щоб захопити когось, необхідно самому бути захоплюючим.

Ці принципи застосовуйте у всіх випадках, коли ви хочете когось змусити купити товар, послуги або ідею, про які ще секунду тому ваш співрозмовник навіть не думав. Вони працюють і в тих випадках, коли ви хочете запобігти вчиненню будь-яких дій, наприклад, зупинити солдата, які направив на вас зброю.

Новини від партнерів

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Перейти к верхней панели