Система Orphus

Війна тарифів чи війна проти електротранспорту?

В епоху дикого капіталізму завжди вигідно заробити на терплячих та німих. Дніпро має два тролейбусних та трамвайне депо. Раніше нас обслуговували понад 300 тролейбусів. Потім електротранспорт став чомусь нерентабельним, його припинили оновлювати та по-тихому стали «різати», бо на ринок перевезень треба завести потрібних перевізників.

Саме вони, поділившись із чиновниками, стали мультимільйонерами за наш рахунок. Якість послуги, безпека, справедливий тариф, забруднення, незручності і аварійність – ніщо в порівнянні з жагою наживи. Колись на тролейбусному маршруті №7 було 8 машин, зараз 2; на №3 було 18, тепер -8; на №4 було 18, нині – 1. Кондукторів було 360, нині – 50. Квиток – 1.5 гр., проїздний – 130гр., студентський – 70гр. З/п водія – 7.5 тис., кондуктора – 4.5 тис. У Вінниці водій має 10-12тис., кондуктор – 7.5тис. На електротранспорт спихнули 70% пасажиропотоку пільговиків і штучно його добивали. Тепер схаменувшись і розбагатівши, очільники почали говорити про комфорт і самоповагу, особливо, перед виборами, та намагатись впроваджувати ел. квитки й графіки, за якими в Європі всі давно їздять.

Очікується додаткових 50 нових тролейбусів та 17 трамваїв. В усьому цивілізованому світі електротранспорт стоїть на першому місці в транспортних послугах, коли він запрацює на повну «маршрутки» просто зникнуть в конкуренції і їх злочинна монополія разом із диким ніким неконтрольованим обігом колосальних готівкових коштів відійде в минуле. Добиті обшарпані маршрутки нагадують поїздку на потязі в Пакистані і їх «медвежа послуга» має коштувати не більше , як в трамваї . Поважайте себе, борітеся за свої права.

Костянтин Писаревський

Новини від партнерів

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Перейти к верхней панели