Система Orphus
Подгородное, маршрутки

Війна тарифів чи корупціонерів?

Європейська спільнота була «приємно здивована» Е-деклараціями «української еліти», Міжнародні Фонди з жахом почали перейматись в який «корупційний бермудський трикутник» вони кидають гроші, а пересічних зубожілих людей після перших комунальних платежів, а потім «економічно вивіреного» тарифу на проїзд, охопили розпач, лють і ненависть…
До ГО «Земля і Воля» звернулись водії перевізників ПАТ «Північтранс» та ПАТ «11205» і, на умовах анонімності, повідомили про експлуататорське знущання, психологічне та фізичне перевантаження і що вони перші, хто вже дозрів перекривати автомагістралі. Водії стали заручниками перевізників. Жага власників отримати надприбутки реалізується за рахунок нацьковування між собою «терпіл»-пасажирів та «рабів керма». Останніх змушують привозити господарям все більше грошей із рейсів. Водій має працювати 5-6 днів на тиждень, по 6-7 рейсів-кругів і 12-15 годин на добу. Його зарплатня раніше становила чистими, за вирахуванням вартості топлива і дрібного ремонту, 400-500 грв. на день, але крім цього він мав «принести в зубах хазяїну» 650 грв. на день.
Після того як прем’єр-міністр Володимир Гройсман і Уряд наполягли на підвищенні мінімальної зарплатні до 3200гр., з обов’язковим оформленням працівників і сплатою податків до казни, окремі меткі ділки вирішили перекласти весь економічний тягар на роботяг та тих, кому надають неякісну послугу із штучно завищеною вартістю – на нас. Почалися «жалобы и причитания», як важко і невигідно нас возити, як подорожчали — долар, топливо, електроенергія, запчастини, акумулятори, гума…Далі класика по-Карлу Марксу і його «прибавочной стоимости», яка створюється за наш рахунок, а йде в кишеню глитаям. Перевізник прагне підняти нам «тарифпланку» з 7 до 9 грн. і зобов’язав паралельно водіїв приносити їм 800 грн. чистогану щоденно, при цьому у водія залишається 120-150 грв.на день. Сором’язливо мовчать перевізники, що їм ще треба заплатити головну статтю витрат, яка перевищує всі вищезгадані – у корупційну. Треба дати — «даху», чиновникам, продажним «активістам» й «прочей нечести», не забувши при цьому себе коханого. А що ж отримує держава та її безправні громадяни?!
Нині закордон масово почали виїжджати громадяни вже робочих професій – будівельники, слюсарі, сантехніки і т.д. Є серед них і водії. В Польщі, приміром, водій отримує від 1200 євро, має соцпакет, не має приховувати «чорный нал», годувати порушників закону, працює чесно і без нарікань пасажирів. Злочинною, небезпечною й неприпустимою є печерна дикість не те, що оплата готівкою т.б. під час руху, стоячі перевезення, задраєні аварійні люки, списані та переобладнані авто, а просто розмова по телефону, неохайність, неусміхненість…»Борітеся поборете !»

 

Костянтин Писареський

Новини від партнерів

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Перейти к верхней панели