Система Orphus
Подгородное Днепропетровская область

Що зумовило «Північтранс» підвищити вартість проїзду?

Подгородное Днепропетровская область

Фотограф: Елена Биндич

Сьогодні для мешканців міста Підгородне найбільш актуальні проблеми пов’язані з транспортом. А саме: відсутність 237 та 239 маршрутів, погана робота диспетчерської служби «Північтрансу» та найголовніша —  підвищення вартості проїзду в маршрутках на 1 гривню. 

Як відомо, в понеділок,  16 лютого, біля Підгородненської міської ради відбувся мітинг проти підвищення вартості проїзду в маршрутках. 

Саме тому журналісти порталу «podgorodnoe.in.ua» завітали до директора «Північтрансу» Сергія Анатолійовича, для того, аби розібратися у важливих міських проблемах.

З 14 лютого вартість проїзду в маршрутках підвищилась на 1 гривню. Що ж саме це спричинило?

 —    Згідно до паспорту маршруту, вартість проїзду має бути не більшою за 7 грн 10 коп. Ця ціна встановлюється Облдержадміністрацією. Весь минулий рік «Північтранс» утримував ціну 6 грн, тому що ми розуміємо, що людям зараз і так важко. Проте , коли дизельне пальне стало коштувати 20 грн/літр, а ціна запчастин на автомобілі зросла в тричі, то  ми змушені підвищити вартість проїзду.

Чи буде ще підвищуватись вартість проїзду?

— Вище немає куди. Але якщо дизельне пальне коштуватиме 22 грн/літр, то пасажирам доведеться сплачувати 10 грн за проїзд. Ми просто зупинимось, не будемо їздити зовсім. Це буде дешевше.

До редакції «podgorodnoe.in.ua» неодноразово звертались мешканці зі скаргами на те, що дуже важко, а іноді навіть не можливо додзвонитись до диспетчерської служби «Північтрансу». Що пов’язано з такою поганою роботою?

— У нас завжди один диспетчер, тобто один міський телефон. Зараз майже у всіх є мобільні. Якщо є якісь питання – телефонуйте мені.

З чим пов’язана відсутність 237 та 239 маршрутів? За даними жителів, цих маршруток не спостерігається.

— На вулицю Крайню в місті Підгородне робиться три рейси  в годину-пік. Тому що, якщо їздити цілий день, то маршрутки пусті, людей немає взагалі.

Раніше замість 243 маршруток ходили «Еталони», зараз їх залишилось лише двоє. Вранці неможливо виїхати з Підгородного. Чому вони зникли ? Та чи можливо збільшити їхню кількість?

—  В договорі з замовником на цьому  маршруті можуть їздити як звичайні «Спрінтера» та і «Еталони». Але в день невелика кількість людей їде з  Підгородного, а в місті не вистарчає саме «Еталонів», тому нам доводиться переводити їх в місто, а тут залишити лише два. Зараз ніяк не має можливості  збільшити їхню кількість. В літку, будь ласка , але зараз – ні.

 

Новини від партнерів

  1. Татьяна

    Я понимаю,повышение цен на бензин и т.д., но зарплату нам никто не повышает! Скоро маршрутки становятся,потому что неког будет возить. Почему маршруту 116 выгодно возить людей с Юбилейного ( заметьте Днепропетровский район) на Подстанцию ( конец пр. Гагарина) за 4грн. А я проезжаю от Биолы до Колоса (пределах одного района) за 7грн.и маршруточникам не выгодно. Раньше тариф увеличивался при переезде через Совхозную, т.е. вьезжая в черту города! Я работаю в школе,мне повышать тарифы не на что в связи с подорожанием бензина! Также ездят медики.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Перейти к верхней панели