Система Orphus

PR: секрети просування бренду від засновниць бренду БУДЬ в UA

18 квітня у БУДЬ в UA showroom пройшов освітній воркшоп на тему PR: секрети просування бренду.

У ході воркшопу були розкриті наступні питання:

  • Як визначити власну цільову аудиторію?
  • Які PR-інструменти ефективно працюють тут и зараз при обмеженому бюджеті?
  • Як перетворити конкурентів у партнерів, а хейтерів у фанів?

Спікерами заходу стали засновниці бренду БУДЬ в UA Катерина Дорошевська та Аліна Щербина.

Цінність вокршопу полягала у практичності тієї інформації, що пропонували дівчата для розгляду аудиторії. Тобто обговорювалися лише ті кейси, що реально існували у житті засновниць та самого бізнесу. І ці кейси є досить цікавими. Чому?

Протягом заходу Катерина та Аліна ділилися концептом власної PR-стратегії бренду БУДЬ в UA, розкриваючи сенс методів просування та процес їх використання таким чином, що одразу виникало усвідомлення того, що це реально Діє, це Зрозуміло і це Легко реалізувати.

Взагалі, поданий матеріал не був новим та невідомим, мабуть, для 90% слухачів вокршопу, але зовсім не цей факт був цінним. Корисним є не пошук новітніх методів і технологій (саме в зрізі просування), важливо віднайти зрозумілий шлях до споживачів; розказати про себе простими словами, про те, що дійсно хвилює цільову аудиторію; відповісти на питання потенційного кліента «навіщо ви мені?». Одним словом бути там, де ваші люди. Не шукати, а бути у полі зору.

Таким чином, на вокршопі спікери представили давно відомі інструменти просування, але відмінною особливістю стала саме історія застосування цього набору й реальний наочний результат праці Катерина та Аліна, що дає неабияке натхнення для розвитку іншим. Це дуже важливо у часи, коли ідей більше, ніж впевненості у своїх силах та правильних, потрібних знань.

Але не досить тільки слухати, треба одразу сідати за розробку! Так, у кожного з присутніх був буклет з питаннями, відповіді на які зможуть допомогти на початку складання PR-стратегії для власного бренду. Ніщо краще не діє, ніж практика та тренування навичок.

Тож, якщо ви маєте бажання працювати над просування власного продукту чи причепні до роботи над стороннім брендом і вам цікаво, як все ж ефективно розвивати проект за допомогою PRу, чи просто хочете більше дізнатися про ukraine fashion індустрію, — раджу слідкувати за подальшим розвитком та подіями бренду БУДЬ в UA.

Декілька слів про сам бренд.

БУДЬ в UA – це перший в Дніпрі маркет українських брендів. Проект запустили в травні 2016 року дві журналістки Катя Дорошевська і Аліна Щербина.

Щомісяця 100 брендів приїжджають в Дніпро з усієї України. БУДЬ в UA — це шопінг нового формату і відмінний майданчик для розвитку локальних брендів.

Кожен маркет відвідують близько 5 тисяч дніпрян. БУДЬ в UA став не тільки головною шопінг-точкою з марками made in UA, а й найатмосфернішою подією міста!

Новини від партнерів

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Перейти к верхней панели