Система Orphus

І знову про транспортне питання нашого міста…

На сьогоднішній день є цікавим одне важливе питання: «Чи є необхідність в Підгородного мати  11 маршрутів до Дніпра?» 

Дж.: http://dniprograd.org

Значна кількість мешканців м.Підгородного працюють в обласному центрі та скаржаться на здійснене транспортне свавілля, яке в свою чергу влаштовують під прикриттям ОДА самі перевізники, які мають преференції. 

Місцеві жителі, коли діляться своїми враженнями в даній галузі — повідомляють, що  людей змушують їздити з пересадками, які забирають чимало часу та відповідно фінансів, деякі маршрути існують навіть лише на папері, а інші– не дотримуються графіків гуху.

Внаслідок всього вище сказаного  всі мешкані м.Підгородного  схиляються до думки — підтримання оптимізації транспортної мережі з мінімальними незручностями як для мешканців обласного центру, так і для них, втім перевізники і чиновники вирішують по-своєму.

Мешкані міста підтримують висловлення громадського активіста Івана Васючкова, в якому йдеться, що більше десяти маршрутів для невеличкого мПідгородного з кінцевими зупинками у центрі м.Дніпра — являється перебором. Крім того, мешканці містечка поблизу Дніпра дивуються, чому посадовці, під час зміни транспортної сітки, роблять це без урахування важливої думки мешканців м.Підгородного та  навіть без наявної концепції, якої, попри розмови, не існує навіть на папері.

Однак, на папері, але не в реальності, існує, зокрема маршрут №239! Також існує і ціла низка дублюючих маршрутів, які в свою чергу навіть мешканці пропонували скоротити, але незважаючи на все це бласна влада, яка  відповідає за міжміські перевезення, надала преференцію на дію цих дублюючих маршрутів АТП 11205. І ще — власником цього маршруту  є колишній депутат міської ради м.Дніпра Тарас Жуков.

І ще є один факт, який не можна залишити повз уваги — облік пасажиропотоку для «оптимізації маршрутної мережі» проводився влітку –  це  в сезон канікул та відпусток, та і проводився він недбало — таку інформацію повідомив активіст ГО «Аналітичний центр Підгородного»  Олександр Сікора.

 

Крім всього, є ще один момент — це заборона проміжних зупинок. Відповідно до  нової концепції (яку так і не оприлюднено) між Підгородним і кінцевою станцією Лівобережною брати чи висаджувати пасажирів приміські маршрутки не мають права.

Олександр Сікора пояснює наступне, що: «Оскільки проміжних зупинок не передбачено, щоб доїхати до Байкальскої з напрямку Підгородного, Новомосковська, Павлограда пасажиру потрібно повз Байкальску доїхати до станції Лівобережна (+10 хв), зробити пересадку у зворотному напрямку (у годину пік +10 хв) ще раз заплатити за проїзд і доїхати до Байкальської міською маршруткою (+10 хв). 30 хвилин задоволення» .

Днями в ОДА відбулося чергове обговорення ситуації з приміськими маршрутами, зокрема і з Підгородного. Чи вдасться пасажирам, перевізникам та владі порозумітись – побачимо що далі буде!

Новини від партнерів

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Перейти к верхней панели